perjantai 2. kesäkuuta 2017

IN & OUT // KOLMAS OSA

IN

ii
Farkku on varmaan sellanen asia, mikä ei ikinä mee pois muodista. Mä oon tykästynyt farkkuun juurikin mekoissa sekä hameissa, ja mulla onkin kaks aivan ihanaa hametta tästä kankaasta. Farkkumekkoja mulla ei kuitenkaan oo yhtäkään, sillä mä vähän vierastan niitä vielä, vaikka ne näyttää tosi hyvältä!

ii1
En tiedä onko tälle mitään suomenkielistä sanaa, mutta mä rakastan kaikkia mesh- tyylisiä vaatteita. Musta se on tosi naisellisen ja upeannäköistä, että paljas iho näkyy läpikuultavan kankaan alta. Harmi vaan, että tällaiset on aika kiven alla Suomen kaupoissa ja tän tyylisiä löytyy lähinnä ulkomaalaisista nettikaupoista.

Kollaasit35
Mä oon aiemminkin tykännyt kukista pukeutumisessa, mutta oon ihan täysin hulluna näihin kukkaprintteihin. Tykkään, tykkään, tykkään! 

OUT

Kollaasit36
Espadrillot on mulle ehdoton ei, vaikka joskus oonkin niistä tykännyt. Mun mielestä ne vaan näyttää tosi "köyhiltä" ja just sellaisilta, että ne maksaa euron kappaleelta :-D Erityisesti noi korolliset versiot ei ilahduta mua ollenkaan, mutta onneksi näitä ei kovin paljoa nää katukuvassa.

Kollaasit37
Kipparinlakeista en oo koskaan tykännyt yhtään, enkä edes osaisi kuvitella sellaista mun päässä. Näitten näkeminen saa mut aina kysymään, että miksi?! Maailma on täynnä kauniita hattuja ja sitten on nää, haha... 

8 kommenttia:

  1. Vitsit, näissä on hauska huomata, kuinka erilailla ihmiset näkevät jotkin jutut! Ja näin se mun mielestä kuuluukin mennä, kaikesta ei tarvitse kaikkien tykätä 😌 Itse tykkään ihan hulluna espadrilloista ja odotan aina kesää sen takia, että pääsen käyttämään niitä (melkein kymmentä paria)! Mutta ehdoton ei menee h&m ja vastaavanlaisien kauppojen halpis espadrilloihin, jotka näyttää just niiltä euron ihmeiltä! Mulla kaikki espadrillot on tehty käsin Espanjassa ja materiaali on melko usein nahkaa 😊


    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin ja kaikkein huipuin juttu on se, että lukijatkin osaa suhtautua näihin vaan mielipidejuttuina, eikä ala muuttamaan pukeutumistaan toisen ihmisen ajatusten vuoksi :-) Haha eikä, mielenkiintoista kuulla!

      Poista
  2. Harvoin näissä postauksissa oon kaikista kohdista samaa mieltä kirjoittajan kanssa, mut nyt kyllä osu ja uppos! :D tosin kipparinlakit näyttää joidenkin tiettyjen ihmisten päässä kivalta, mut itelle ehdoton no no.

    Elli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva kuulla sunkin mielipidettä asiaan! :-)

      Poista
  3. Hassua että vaikka meillä on aika erilainen tyyli, niin olen täysin samaa mieltä kaikista kohdista! Olen aivan hulluna kaikkiin noihin sun listaamiin in-juttuihin enkä vois kuvitella ikinä käyttäväni kipparinlakkia tai espadrilloja! Oikein kiva postaus, saa tehdä lisää samantyylisiä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihana tietää, että muutkin aattelee samalla tavalla näistä jutuista! Kiitos kommentista, tällaista palautetta on niin kiva saada, kun harvoin yksittäisiä postauksia kehutaan/haukutaan. Sen vuoksi on vaikeaa tietää (muuten kuin kävijämäärien perusteella), että mitkä jutut teitä kiinnostaa :-)

      Poista
  4. Hei tää oli tosi hauska postausidea! Mun mielestä denim vaatteet ovat tosi kivoja, mutta omaan tyyliini ne eivät istu lainkaan! Tykkään muutenkin käyttää lähinnä materiaaleja jotka tuntuvat pehmeiltä ihoilla ja joissa on varaa liikkua, mutta ainakin aito denim on aina niin jäykkää. Rakastan kukkaprinttejä, ja tollaiset kangaskukat voivat mun mielestä näyttää tosi hyviltä, mutta toisinaan ne eivät vaan toimi lainkaan? Se jotenkin niin riippuu! Muista pointeista oon kuitenkin samaa mieltä. Mesh on ihananaa, kun taas espadrilloja en koskaan jalkaani laittaisi, enkä tällä hetkellä kipparinlakkiakaan käyttäisi. Tykkäsin niistä vuosia sitten ja silloin sellasen ostinkin, mutta eipä ole tullut kertaakaan käytettyä (onneksi) 😂

    http://saraoonav.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin on hauska nähdä, miten eri ihmisillä on täysin erilaiset fiilikset siitä, mikä näyttää omaan silmään hyvältä ja mikä huonolta. Mäkin koin jossain vaiheessa aidon farkun vähän tönköksi, mutta nyt en enää ajattele niin :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)