torstai 8. kesäkuuta 2017

MIELETTÖMIÄ JUTTUJA

IMG_3022
Yhtenä päivänä mä marssin autokauppaan, kävin koeajamassa yhtä ihanuutta ja maksoin sen samalta istumalta. Jee, nyt mulla on superkiva uusi auto, joka oli kaikinpuolin uskomattoman hyvä löytö. Mua naurattikin, miten heräteostos tän ostaminen oli, sillä harkitsin asiaa puolen tunnin verran. Äiti vieläpä yllytti mua ostamaan sen, ja pappa lähti mukaan kattomaan, että autossa olisi kaikki okei. Kaikki mun aiemmat autot on olleet ihan kamalia ja erityisesti viimeisin on ollut sellainen hätävara, kun tarvitsin äkkiä auton kolarin jälkeen. Tuntuu niin luksukselta, kun nyt auto on oikeesti kiva ja superhyvä ajaa. 

IMG_3029
Sain sovittua mun syksyn opiskelut just niin kuin halusinkin. Aloitan syksyllä koulun! Pohdin pitkään mitä mä teen ensi syksynä ja terveydellisten syiden lisäksi pohdin paljon sitä, miten paljon voin tehdä töitä koulun ohella. Toisen koulun kanssa meni kaikki niin penkin alle, että se vaikutti tähän syksyllä alkavaankin kouluun. Mulle tulikin sitten yhtäkkiä tilanne, että jouduin ilmoittamaan työnantajalleni, että mä joko lähden tai sitten hän joutuu joustamaan aika paljonkin. Hän valitsi jälkimmäisen ja oon siitä superiloinen, sillä nyt tilanne on just sellainen kuin halusinkin. Mulle töissäkäynti on tärkeää, joten en olisi halunnut luopua siitä opiskelujen ohella. Mutta voi vitjat, musta tulee ihan oikea opiskelija kolmen kuukauden päästä! Vaikka opiskelin tänäkin vuonna, niin en kokenut sellaista kunnon opiskelijaelämää, mitä pääsen syksyllä kokemaan. Oon niin onnellinen. 

IMG_3025
Aloitetaan vaikka siitä, että mä oon ihan hulluna jakkaroihin. Erityisesti tällaisiin puisiin ja vähän vanhanaikaisiin. Voisin sisustaa koko kodin näillä ja tällä hetkellä etinkin meille uusia yöpöytiä juurikin näistä jakkaroista. Mutta tän jakkaran mä bongasin ihan vahingossa, kun äiti raahasi mut shoppailemaan jonnekin antiikkiseen paikkaan. Tää oli oikeesti (yhtään valehtelematta!) vihreän kerroksen peittämä, mutta mä maalasin tätä muutaman kerran valkoisella ja siitä tuli ihana. Vielä, kun mä löytäisin kaksi samanlaista jakkaraa, mutta isompikokoisena, niin olisin aika tyytyväinen.

IMG_3036
Mun kesäjuhlat jätti jälkeensä monta ihanaa kukkaa, joita sain vierailta. Oli niin kauniinnäköistä, kun koko koti oli täynnä erilaisia kukkia heiän jäljiltään, joista osa elää vieläkin. Mä tuun kukista tosi iloiseksi, sillä ne jotenkin viestittää mulle sanattomasti, että kotona on kaunista, siistiä ja hyvä olla. En malta odottaa, että luonnonkukat puhkeaa kukkaan ja pääsen taas tekemään isoja kimppuja niistä sisälle. 

IMG_3032
Mä en oo shoppaillut moniin kuukausiin ja töissä ihan rähjäisenä sain idean, että haluun yllättää poikaystävän pääsykokeiden jälkeen. Marssin äkkiä lähimpään vaatekauppaan, ostin itelleni uuden mekon ja kengät, jonka jälkeen kävelin häntä vastaan uusissa vaatteissa. Mentiin syömään siitä ravintolaan ja vaikka en kovin usein syökään ulkona, niin siinä on aina oma ihana fiiliksensä. Nyt jännitetään, että onko tässä talossa syksyllä yksi vai kaksi opiskelijaa!  Musta tuntuu, että mä mietin tätä asiaa paljon enemmän, mutta vielä pitäis muutaman viikon verran jaksaa odottaa tuloksia. Pohdiskelin, että kiinnostaisiko teitä kuulla omassa postauksessa siitä, miten pääsykoekevät molempien osalta vaikutti parisuhteeseen? Mä oon kirjoitellut sitä jonkun verran ja koenkin, että tää kevät oli hyvin erilainen kuin olin aiemmin edes kuvitellut. 

6 kommenttia:

  1. Oi onnea uudesta autosta! & kiva postaus jälleen kerran!

    VastaaPoista
  2. Ihana kuulla, että sulle on tapahtunut paljon kivoja juttuja viimeaikoina! Ja hirmuisesti onnea koulupaikasta, opiskelijaelämä on aika kivaa ;-D Toivotaan, että sun poikaystäväkin pääsee haluamaansa kouluun! Paljon tsemppiä kiireiseen kesään :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä olikin jo niiden aika, kun parina viime viikkona on puolestaan mennyt tosi huonosti! Kiitos paljon ihanan vilpittömästi kommentista ja kaikkea hyvää sullekin tulevaan kesään :-)

      Poista
  3. Onnea autosta ja opiskelupaikasta! Niin nätin valoisia nämä kuvat, tuo kukkien ja mekon pinkki oikein korostuu ihanasti!

    http://saraoonav.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)