lauantai 10. kesäkuuta 2017

MISSÄ KAIKKIALLA MUA VOI SEURATA?

Näyttökuva 2017-6-10 kello 19.51.07
Instagram on yksi mun lempparisovelluksista ja siellä tuleekin vietettyä paljon aikaa selaillen inspiroivia kuvia. Käykää seuraamassa, mut löytää sieltä tästä linkistä tai nimimerkillä @nooraheinonen 


Näyttökuva 2017-6-10 kello 20.01.42
Facebooksivut mulla on ollut pystyssä pari kuukautta, mutten oo tainnut muistaa kertoa siitä ollenkaan blogin puolella. Mä päivittelen sinne uusia blogipostauksia ja sen lisäksi myös joitain kuulumisia, mitä ei tuu blogin puolelle ollenkaan. Klikkaa tästä mun facebooksivuille, mitä kautta pääset seurailemaan tätä jatkossakin!

Näyttökuva 2017-6-10 kello 20.03.40
Bloglovinissa pääsee seuraamaan ihan vaan klikkaamalla tätä painiketta. Mä käytän bloggerin omaa seurantaa ja Bloglovinia molempia tosi paljon, sillä oon kokenut ne kaikkein helpoimmiksi. Snapchat on myös ahkerassa käytössä ja siellä mut löytää samalla nimimerkillä kuin Instagramistakin eli @nooraheinonen

2 kommenttia:

  1. Valitsin Noora sun blogin esiteltäväksi linkkaa blogisi suosikit -postauksessa :)) http://simplylovingstyles.blogspot.fi/2017/06/linkkaa-blogisi-suosikit.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, ihana kuulla! Kiitos paljon Janette :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)