sunnuntai 18. kesäkuuta 2017

SUNNUNTAIHÖPÖTTELYÄ

IMG_3497
IMG_3461
IMG_3500
IMG_3478
IMG_3473
IMG_3496
IMG_3474
IMG_3487
Tällä hetkellä on sunnuntai, oon kohta menossa kaheksaksi tunniksi töihin ja töistä suoraan poikaystävän kaverin juhliin. Jos ei oteta huomioon sitä, että mulla on huomenna aikainen aamuvuoro, niin kaikki on hyvässä balanssissa. Oon nauttinut lämpimistä säistä, nähnyt paljon kavereita ja syönyt lempparimehujäitä. Oon superilonen siitä, että kävin pitkästä aikaa kampaajalla, jossa sain kerrankin just sellaisen värisävyn kuin halusinkin. Sopivan kylmä mun makuun, toivottavasti tää sävy kestäisi kauan. Mun opinnot on myös jo hyvin loppusuoralla, enää 2,5 opintopistettä suorittamatta ja mä oon niiin kesälomalla koulun suhteen! Tästä innostuneena varattiin just erittäin extemporereissu Nizzaan, enkä malta oottaa pientä rentoutumista siellä. Mä oon samalla kiinnittänyt huomiota siihen, että antaisin joka viikko itelleni kaksi vapaapäivää töistä. Joillekin se saattaa olla itestäänselvyys, mutta kun on tottunut tekemään viikon ympäri töitä, se tuntuu tosi laiskottelulta... Haluun kuitenkin nauttia kesästä ja sen tuomista hetkistä, joten oon kieltäytynyt monista työvuoroista sen vuoksi. Keskiviikkona on mielettömän iso (ja stressaava päivä), sillä silloin selviää, meneekö mun tapahtumatuotannon tutkinto läpi. Se ei mennyt ensimmäisellä kerralla läpi, vaan sain tehtäväkseni täydentää tutkintoani, jonka esitän arvioijille tulevana keskiviikkona. Mulla ei oo hajuakaan, että mitä sen kanssa käy ja menetän varmaan yöuneni sen vuoksi. 

2 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia (vitsit mikä kukkaniitty!) ja superkiva kuosi sun mekossa :)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)