tiistai 6. kesäkuuta 2017

TODELLISUUTTA SNAPCHATIN TAKAA

Mut löytää Instagramista ja Snapchatista nimimerkillä @nooraheinonen 

PicMonkey Collage
Voisin melkeen vaihtaa osoitteen työpaikalle, sillä siellä on tullut vietettyä aika paljon aikaa! // Väsäsin ihanaa hedelmä- ja marjalautasta, josta tuli superhyvännäköinen lopuksi. Harmi kyllä en kerennyt ottaa siitä valmiina kuvaa... // Laitoin ylijääneet herkut tarjottimelle, laitoin facebookissa viestiä vanhalle luokkakaverille ja sovittiin näkevämme 6 (!!!!) vuoden jälkeen meiän pihan pöydän luona. 

PicMonkey Collage
Haha, tää on niin tuttua meille, kun tapetaan kaikki kasvit kuukaudessa... // Oon tehnyt kahen muun duunipaikkani lisäksi myös töitä MLL:ssä enemmän ja huomisaamuna meen niihin hommiin taas ennen kaupan työvuoroa. Että joo, töitä kyllä riittää, sillä parhaimmillaan teen kolme eri vuoroa päivän aikana :-D Onneksi oon koittanut vähän hillitä itteäni ja pitää määrän maksimissaan kahdessa. // Ei jatkoon! Vaikka mansikan ja suklaan yhdistelmää rakastankin, niin nää oli aivan kamalia... Ei mansikoitten kuulu olla kirpeitä?

PicMonkey Collage
Tää on myös hyvin tuttua, sillä viimeaikoina kotikotona oon perannut mansikkamaata, istuttanut kukkia ja keräillyt metsästä romuja. // Mentiin tyttöjen kanssa brunssille ja oli taas niin ihanaa. Brunssi ei voi mennä pieleen. // En edes tiiä, mitä sanoisin.... Tän yhden kanssa ravataan jatkuvasti lääkärissä ja sairaalassa, enkä oo ensimmäistä kertaa lääkärikuskina hänelle. Toivottavasti hän ei olis nuorena yhtä tapaturma-altis.

PicMonkey Collage
Katsokaa ja ihmetelkää! Erityisesti, jos seuraatte mua snäpissä (nooraheinonen), niin tiedätte, millaisessa sotkussa eletään toisinaan.... // Tällaisena mä tuun kotiin iltaisin, kun kengät on hiertäneet jalat rakoille. Ihanaa, että kesä on tullut, mutta ikävä peukku sen tuomille hiertymille. // Ensimmäinen duunipäivä uudessa työssä ohi, jee! Työpäivän loppumisen jälkeen on aina niin hyvä fiilis, kun on jaksanut ahertaa koko päivän.

PicMonkey Collage
Jeeeps ja loppua ei näy. Mutta erityisen ylpeä oon siitä, että oon tässä kuussa ylittänyt mun kaikkien aikojen palkkaennätykseni kaksinkertaisesti?! Mulla ei oo vapaapäiviä ollenkaan ollut pieneen hetkeen, mutta kyllä neljän viikonlopun tekeminen myös rikastuttaa :-D Mulla on typerä tapa kilpailla itteni kanssa siitä, että yritän rikkoa mun ennätykseni aina uudestaan ja uudestaan, saaden edellistä ennätystä parempaa palkkaa. Mutta tällä hetkellä tuntuu, että työt on hyvässä balanssissa, vaikka kohta alkaa kolmas työviikko putkeen ilman vapaapäiviä. Jos olisin sellaisessa duunissa, jota vihaisin, niin en varmasti jaksaisi yhtä energisenä näin kauaa. 

4 kommenttia:

  1. Ihan hullu työmäärä! Mä teen yhtä työtä täysillä tunneilla (eli vajaa 40h/vk) ja oon siitä jo ihan rikki😂

    https://heidi-karoliina-a.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon jo jotenkin niin tottunut siihen, että mulla on aina paljon töitä, etten osaa edes olla ihmeissäni! Kaveritkin aina kyselee, että miksi mä teen niin paljoa töitä, kun pärjäisin taloudellisesti ihan vaan osa-aikaisella työlläkin. En oo osannut antaa vastausta ja he meinas kuolla nauruun, kun kerroin aloittaneeni taas uuden työn. He ei vaan pystyneet ymmärtämään, mihin tarvitsen noin paljon työtunteja :-D Mutta mä koen, että maailmassa on niin paljon enemmän mahdollisuuksia, kun on taloudellinen varmuus, jolloin mä voin tehdä extemporereissuja, ostaa ilman säästöjä uuden auton, lopettaa työt kertalaakista halutessani, ostaa unelma-asuntoni nopeammin ja halutessani jäädä vaikka vuosiksi kotiäidiksi. Tän takia mulla on tosi luottavainen fiilis elämään, sillä en mä halua jäädä mistään paitsi siksi, ettei mulla ois varaa.

      Mutta ymmärrän kyllä, että sama työmäärä ois jossain työssä ihan liikaa. Mä olin esimerkiksi mun välivuoden yhdessä duunissa ja se oli niin huono paikka, että mäkin olin ihan rikki jopa osa-aikaisesta sopparista.... Tällä hetkellä työt kuitenkin on niin hyvässä balanssissa keskenään, ettei tollaista fiilistä oo tullut :-)

      Poista
  2. Oot kyllä niin tehokas ettei toista oo!:D susta saa mielettömästi inspistä ja tsemppiä omaankin elämään kun näkee kuinka ahkera oot kaiken ton kiireen keskellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että onnistun inspiroimaan muita! Kiitos kauniista kommentista :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)