perjantai 16. kesäkuuta 2017

VIIME PÄIVINÄ

IMG_3442
Oon ollut paljon syömässä ulkona, sillä terdesäät on olleet aivan ihania. Tavallisesti en ihan näin paljoa syö ravintoloissa, mut nyt on ollut kiva treffata kavereita näin. 

IMG_3433
Pukeuduin ensimmäistä kertaa mun vaatekaapissa pitkään olleeseen paitaan ja se oli ihanampi päällä kuin olisin voinut ees kuvitella. Tälle tulee varmasti paljon käyttöä. 

IMG_3615
IMG_3616
Multa on puuttunut jo pitkään vaalea käsilaukku ja bongasin tän koululaukuksi yllättäen. Zarasta löytyy kyllä parhaimmat laukut, mulla on sieltä lähes kaikki  mun laukut ostettu ja ne kestää ikuisuuden käytössä. 

IMG_3435
IMG_3447
IMG_3450
Käytiin viettämässä mun etukäteissynttäreitä Ravintola Nooassa ja oli kyllä mieletön paikka, jonne tuun menemään vielä uudestaankin. Musta on niin huippua, että Turkuun on avautunut niin monia uusia ravintoloita ja vieläpä superkivoille paikoille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)