sunnuntai 30. heinäkuuta 2017

P&M CORNERISSA

IMG_3048
IMG_2997
ennenjälkeen
IMG_3057
IMG_3056
Mun tyvi on ollut marraskuusta lähtien tummempi kuin muut hiukset, sillä sen aikainen yhden kerran kampaaja värjäs sen tummemmalla kuin piti. Se ei siis koskaan ollut tarkoituksella muita hiuksia tummempi, enkä tykännyt siitä, että se näkyi niin selkeästi. Marraskuun jälkeen kävin vaalentamassa sitä toisella kampaajalla, joka ei onnistunut hommassa lainkaan. Voitte siis uskoa, että istahdin aika jännittyneesti yhteistyön kautta P&M Cornerin Teutan penkkiin, kun takana oli jo pari epäonnistunutta kampaajakäyntiä. Mun huolet oli kuitenkin ihan turhia! Kuten noista ennen ja jälkeen otetuista kuvista huomaa, koko tumma tyvi on nyt tipotiessään. Kampaajalla mun hiuksia raidoitettiin niin paljon, että muutos oli ihan sanoinkuvaamattoman onnistunut jo yhdellä kerralla. Mulle kampaamokäynnit on sellaisia, että haluun poistua sieltä suuren muutoksen kanssa. Kun mä meen kampaajalle, eron aiempaan täytyy olla niin merkittävä, että jopa mun läheiset huomaa sen. Voinkin siis suositella lämpimästi Teutan ammattitaitoa hiustenlaiton- ja värjäysten kanssa! Tän kampaamokäynnin jälkeen eron todellakin huomasi ja positiivisella tavalla, sillä mä tunsin oloni paljon paremmaksi, kun tumma palkki hiuksissa oli vihdoin poissa.


P&M Corner sijaitsee Humalistonkatu 12, Turussa, ja Teutan tavoittaa numerosta 0451875431! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)