perjantai 4. elokuuta 2017

LAUANTAIPÄIVITYSTÄ

IMG_4332
IMG_4444
IMG_3997
IMG_4240
Huomenta. On lauantai ja oon menossa just tekemään yhden 11 tunnin työvuoron. Nukuin kunnon yöunet, jotta jaksan olla pirteänä töissä ja nyt ei onneksi väsytä. Musta tuntuu, etten olis tehnyt viimeiseen pariin viikkoon muuta kuin pakannut, vaikka oonhan mä tehnyt! Yhtenä päivänä käytiin myymässä monta ikeasäkillistä vaatteita itsemyyntikirppiksellä ja voitteko uskoa, ettei multa ostettu mitään?! :-D Mä oon ollut viimeksi pari vuotta sitten myymässä ja silloin pöydän ympärillä pörräsi ihan sairaasti ihmisiä, mutta tällä kertaa meiän pöydässä kävi yksi tyyppi. Kyllä, yksi. En vaan ollut tajunnut, ettei ihmiset tuu enää niihin ostamaan, mikä on sääli, sillä halusin vaan mun vaatteista eroon. Muiden myyjien kohtalo oli yhtä surullinen ja me lähdettiinkin parin tunnin jälkeen sitten kotiin. Sen lisäksi oltiin yhtenä päivänä Särkkiksessä pikkusiskon ja sen kaverin kanssa, tehtiin päiväreissu Helsinkiin ja käytiin ekaa kertaa Korkeasaaressa sekä näin uutta blogituttavuutta kahvilan merkeissä. Oon elänyt kunnon kotikaaoksen keskellä, kun kaikki on laatikoissa (ja jätin vaan kaksi mekkoa pakkaamatta, joihin oonkin pukeutunut tän kaksiviikkoisen aikana). Ensimmäinen pieni muuttosatsi viedään maanantaina, tiistaina maalataan, keskiviikkona rempataan keittiötä sekä maalataan viimeiset kohdat ja torstaina muutetaan tavarat sitten ihan kunnolla! Meillä on kuitenkin kaksi vuokrasopparia päällekäin kuun loppuun asti, joten virallisesti muutetaan vasta 1,5 viikon päästä tiistaina, kun uusi vuokrasoppari todellisuudessa alkaa. 

6 kommenttia:

  1. Siis mulla kävi toi kirppishomma viime vuonna.. Ihan innoissaan vein kans monta jätesäkkiä hyviä vaatteita ja rahan kuvat silmillä ;D Tulos 20e... Ja parin tunnin päästä pois.. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikää, en siis ollut ainut, jolla kävi noin huono tuuri... Mäkin menin ihan rahankuvat silmillä ja aattelin saavani keveesti parisataa euroa päivässä :-D

      Poista
  2. Ihana toi ekan kuvan takki! 😍 Mä olin kans talvella kerran myymässä ja meiltä meni kyllä ihan ihme tavaraa. Vietiin jotain vanhoja rojuja kuten lasten CD-levyjä ja ne meni kaikki (levyt siis yli 20v vanhoja) kun sit taas jotain ihan siistejä vaatteita jäi myymättä, vaikka kyllä saatiin niitäkin kaupaks. Luulen, että se riippuu kanssa paljon siitä missä paikassa on myymässä ja ihan toki tuurista että paljo on porukkaa just sillon liikkeellä. Multa kyllä myytävää löytyis kans yllin kyllin 😅

    https://saraoonav.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin, tilasin sen just pari viikkoa sit netistä ja se on mun ensimmäinen tekoturkistakki :-) Missä on kaikki nuoret kirppiksiltä, jotka on vaatteiden potentiaalisempia ostajia?! Me kaikki oltais tarvittu niitä just sillon, kun vietiin kirppikselle myyntiin tavaraa, haha :-D

      Poista
  3. Ihana tuo ensimmäisen kuvan takki!<3<3 Mistä oot löytänyt?

    http://simplylovingstyles.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)